Tuesday, March 15, 2011

kecik betul hati kau

wahhhh kau, sejak ada girlpren ni bukan main aku tengok

hah apa kau merepek ni mat, aku serabut kot nie  -.-

pergh sentap kot aku, dengan awek bole pula layan  .-

wahhh kau ni, aku tengah gaduh kot dengan dia nie.

alaaa kau ni pun dia nak bermanja la tu dengan kau hikhik.

cehhh ni bukan cara dia la mat, serabut kot aku sekarang.

ok cecite ape masalah korang ni, nie tak nak marah je.

cehh perli aku agak-agak la mat, kang kena kau nanti.

HAHA ok ok aku mintak maaf, sekarang apa masalah?

awek aku nie bla bla bla bla, KECIK BETUL HATI AKU.

lah sebab tu pun kau nak kecik hati, tak jantan la lu nie.

go back and practise la cakap tu, aku betul kecik hati tau.

2 orang sedang senyum kucen:

:: cekodod :: said...

xpaham la cik senyum
are u checking and found something?

miss senyum said...

err both maybe, kihkih