Sunday, July 7, 2013

Alhamdulilah

Assalamualaikum.




Hehehe hai semua! Rasa macam dah tak wujud pulak belog ni. Tapi wujud sebenarnya, cuma jadi silent readers je semenjak kebelakangan ni. Maklumla tuan punya badan sekarang makin malas. Err bukan malas dalam semua bab yea tapi malas nak menaip je hihi.


Ok I just wanna say Alhamdulilah je sekarang ni sebab :

1. Nak Ramadhan lagi 2 hari je, yeay!! Month that full of blessed  :')
2. Hampir-hampir kehilangan jam tangan kesayangan but Allah save it for me. Tq Allah.
3. My girlpreng dah text me again. Tq cik atin. *saya cuak awk tak reply msg sy.
4. Hehehe konon-konon jantung hati la ni. Mujur dia tak jadi transfer ke Sabah. Pheww taknak aku jauh-jauh duk sana dari family dari cinta-cinta aku.
5. Sebab aku perlu ucapkan Alhamdulilah tiap saat kerana Allah masih pinjamkan nyawa ini dan masih bekalkan iman ini untuk aku. Alhamdulilah.


Ok people, Happy Fasting. Selamat menambah amal ibadat  :)  Jaga hati, jaga diri.

0 orang sedang senyum kucen: