Sunday, September 1, 2013

Question & Answer

Assalamualaikum.


Haii semuaaaaaaaa. Hihihi masih ada lagikah pembaca yang merindui saya? *err tolong jgn perasan atiq! Oh yea this entry special untuk orang-orang yang suka bertanya pelbagai jenis soalan kepada saya. So I've decided untuk menggabungkan kesemua soalan dan kesemua jawapan yang jujur ikhlas dari saya  ~.~

* soalan-soalan feveret pakcik makcik  -.-


*Q1 : Bila nak kahwin?
A1 : Erm insyaAllah tahun-tahun dpn yea. (I've no idea to answer this question, I'm still young! Hahahaha)

Q2 : Dah berpunya belum?
A2 : Erm hehe *sambil geleng kepala (ok saya sudah dimiliki oleh Pencipta)

*Q3 : Tak nak sambung belajar ke?
A3 : Nak, insyaAllah ada rezeki nak buat PJJ  :)

*Q4 : Tak nak cari kerja tempat lain?
 A4 : Erm nak jgk *sambil dalam hati suka hati aku la nak kerja kat mana!  -.-

Q5 : Dah reti drive?
A5 : BELUM! *ni pun sibuk je nak tanya-tanya!

Q6 : Tempat kerja tu bagi gaji berapa?
A6 : Ada la sikit-sikit. *ni soalan yang paling aku tak gemari! Sikit pun aku tak minta duit orang yang bertanya tu time aku takde duit, sebab bila dorang bertanya tu dalam nada perli. Plishh people Allah Pemberi Rezeki, not company or what.



Ok so people memang kadang-kadang niat kita untuk bertanya tu dengan alasan ambil berat, but You must think first sometime your question boleh buat empunya badan terasa hati. Boleh awak baca hati dia bila awak ajukan soalan? Takkan? So be careful on your question. Aku paling tak suka bila orang bertanya part kerja aku, gaji aku sikit ke banyak ke, aku tak minta duit mak ayah aku ok! Nak tanya pasal jodoh takpe. Ehem. Ok I'm so sorry if my entry this time agak kasar ke apa. Semoga berjumpa di lain masa. :)

1 orang sedang senyum kucen:

Nisa said...

tyqa ! aku pon xsuka kalau org tanya aku gaji aku berapa..ala boleh la aku nak hidup xmintak duet diorg kan..grr