Thursday, September 26, 2013

Jawatan

Assalamualaikum and hello people.



Hai, bertemu kembali. *sambil lambai2 tangan  -.-  Ok disebabkan tadi aku tak bawa balik buku kerja students then kerja aku meng'online' saja la malam ni yea. Even PBS tu berhabuk bersawang kerana di abaikan oleh tettttt.


Hihi bercerita untuk next year punya planning. *fuyohhh next year kau jah! So next year aku bakal meletakkan jawatan sebagai guru kelas dan dengan sukatakrela menerima jawatan sebagai S/U Exam. Kata deme yang memilih sesuai dengan course yang aku ambil masa diploma dulu. Erk? Apa kaitan IT dengan kerja S/U tu pun aku tak tau. Hihi actually S/U ni kena handle sistem exam dalaman kat sekolah aku tu then konon dengan cemerlangnya aku la orang yang dikatakan layak menyandang jawatan itu. Ok terima saja even aku macam blur sikit skop kerja ni. Moga-moga tanggungjawab ini berjaya di pikul dengan ikhlas dan jayanya yea! Chaiyokk!


Motip entry? Sebab aku bosannn. Bubye kengkawan. :D  Happy reading!

0 orang sedang senyum kucen: