Thursday, April 7, 2011

panassss khamis Ben Ashaari ;)

assalamualaikum and hello readers....



wahhhh ukw I rasa traffic facebook Ben Ashaari pasti sesak deh and then berduyun-duyun ke ruang santai beliau :) okay lah dengan rasa hormat i called you Abg Ben okay, biaselaa saya mudeeee lagi hikhik *perasannn. okay niat di hati tengahhari ni on lappy nak sambung buat notes, al-maklum laa saya nie tak sabar-sabar nak habiskan diploma yang syiokkkkk sangat. tapi bila on je lappy automatic tangan capai babypink then connect then click facebook ngeh ngeh. dasyatkan? I memang tak dapat kawal tangan ni, nakal youuuu. ok then bila on facebook dekat home page I ada la status ini, see yaaa hihihi.





yang highlight tu dia penyegan sikit muahaha



okay sekarang tengah tak panas lagi mungkin status ni lebih hangat daripada biasa bila office hour break. erk ada kaitan ke? hihihi betul tu Abg Ben saya sebagai perempuan pun merasakan begitu. sampaikan ada satu masa saya rasa malu melihat kaum Hawa bila berfesyen. bukan nak cakap salah but see your leg laaa ladies. awak bertudung tapi bila pandang bawah, okay ketatttttt killerrr seluar. mana taknye kata fesyen. hmmm its not be la girl, berfesyen mengikut arus but pelihara la tubuh badan mu. well saya sendiri bertudung but saya sedang berusaha supaya bila berfesyen pun I still keep my aurat nicely. heh betul ke ayat tu hihihi. sederhana itu lebih baik, then luckly saya ada partner yang selalu remind me 'tqa jaga aurat, jaga diri'. well kami sama-sama sedang perbaiki diri bila berfesyen. cukuplah kita cantik di mata sendiri dan di sisi Pencipta. sekian, wa'salam.







0 orang sedang senyum kucen: