Sunday, July 31, 2011

dum dum kebabom!

السلام عليكم


hehe amacam cool tak? jangan batak sangat tqa! soalan ujian satu hape kau tak siap lagi -.-
ohh yaa before that احلن و سلام يا رمضان :)

kepada seluruh umat Islam semoga Ramadhan kali ini menjadikan kita seorang hamba Allah yang bertakwa dan istiqomah dalam amal ibadah hendaknya :)

tahun lepas sambut Ramadhan dengan si cantik semua, tahun ni sambut Ramadhan dengan tercinta pula. haih I will miss the last Ramadhan with my cantik-cantik sekalian :(

teringat malam ke berapa Ramadhan tah, eh jap, ke hari Raya ke berapa tah. ahh lantak la, begini cerita dia. nama je masing-masing dah 20 tahun masa tu tapi hewhew sifat anak-anak masih sebati dalam diri masing-masing.

malam kejadian pun bermula dengan tragisnya!


naz : mira bagi aku mercun tu, aku nak main

mira : nah, dorg tak nak main kita je la main

nisa : wehh bagi la aku jugak

naz : ok aku main dulu *sambil niat baik melempar mercun ke arah nisa.

keadaan huru-hara bertempiaran lari menyelamatkan diri haha! sumpa tak lupa saat tu. tapi tiba-tiba....

patin : nahhhhh *sambil melempar mercun ke arah naz yang bersantai di atas tangga

naz : kurang ajar kau patin!

that time naz berlari macam terlebih tanah, dan aku hanya mampu berlari sambil gelak melihat muka cuak naz. hikhik



p/s : KITA tadi iteww mimpi malam kita main bunga api, mercun tu semua. and I miss that moment! selamat menjalani ibadah puasa dengan penuh rasa nikmat dan syukur :)

4 orang sedang senyum kucen:

:: cekodod :: said...

macam aku je kena marah sbb baling mercun kat naz pastu mira,naz dgn patin kejar aku..ayam betul..rindu dekat rumah tu :(
selamat berpuasa semua kekasih hati

Anonymous said...

orang mana sayang? tkde pun haha

naz said...

kenapa i terlibat dalam blog u ni hahaha

miss senyum said...

cekodod : haha yke, lupa tp tk bole lupa semuanya :(

syg : you always in my hati hihi

naz : haha i pun ada naz jgk tau