Thursday, July 21, 2011

period and class

assalamualaikum...


ustazah, dia kacau saya
ustazah dia makan dalam kelas
ustazah dia tak buat keja
uztazah, ustazah.....



arghhhhh I really-really feel wanna slap who talk louder to me in class. even they want to tell another student just did the kesalahan yang sangat-sangat buat aku hilang SABAR.

today aku malas nak membebel, marah-marah, jerit macam mak tiri, cubit semua tu. aku masuk class aku duduk kejap. aku panggil budak tanya last session belajar apa. *ada budak ni cakap 'cepatnya ustazah lupa' grrr sabo je laa. aku buat nota then suruh dorang salin. explain sikit then buat keje. aku duduk balik aku jerit dari depan je. 'yang berdiri tu duduk skrg!!!!!' 'sape tak siap keje ustazah denda kamu semua' 'sorang bercakap semua tak bole rehat'

aku rasa dah cukup kejam tapi sorang pun buat tak endah. damn! atas gelaran ustazah aku hanya mampu bersabar. anak muridku please be good laa :(



p/s ; cool jugak mengajar time period *ok ini tipu. budak2 sekarang sangat berbeza dengan zaman aku. nakal, degil subhanallah. Allah je yang tau :(

6 orang sedang senyum kucen:

Anonymous said...

sabar ustazah...sabar

yaya_flanella said...

hee.. tak boleh nak jangka budak2 sekarang :P

syuhadah afiqah said...

ustazah comel !

:)

Anonymous said...

haha sabar la sayang

Fafa Adnan said...

im agreed!
budak2 sekarang sangat99 nakal. we can't easily to control them. :(

miss senyum said...

fitri : masyaAllah sabar teramat dah ni hehe

yaya : yep mmg tak bole dijangka :(

syuhadah : hee sbb tu bdk2 tak takut iteww

syg : sampai hari ni sy sabar :(

fafa : yep teacher fafa :(